Friday 10 February 2012

Tamat sudah " GEMERSIK KALBU" ku...huhuh..

sedih la aku cter nie dah hbs dah...sweet gler + kelakar cter nie....kan best kalau aku dpt husband cm aqasha nie...mmg best..sabar jer melayan kerenah isteri dye yg keras hati n keras kepala tu...jarang tau kite nak jumpe lelaki yg sabar dgn kerenah pompuan yg mcm Raihana tu...tpi tula, ramai org xsuke ayu raudhah h berlakon..tpi aku xkesah pon semue tu, janji dye dpt bawa watak tu dgn baik n best..tpi dorang mmg sweet hbs la..hei, berangan jer aku nie kan..entah dapat ke tak lelaki cam tu...ade lg ker  laki yg spesis camtu kt dunia nie..hehehe...harap2 ade la, boleh jadi husband aku ( perasan sorang2 lak aku)..hahhah...tpi sape y xtgk cter n xlyn cter camnie msty korang xsuke nyer...tpi kat ofis aku boleh katekan, laki n pompuan same jer , semue tergile2 kan cter nie..dulu cter NORA ELENA sekrg cter nie lak..lepas nie harap cter yg gnti cter gemersik kalbu nie, best jugak la, boleh aku ade bahan nak lyn tgk tv kt umah tu..korang nak tgk gmbr n adegan2 dlm cter nie, tgk la kt bawah nie k..









seorang wanita yg dicintai oleh 3 lelaki...klau aku lah, tiga2 aku nak..wahh tamak seyh..heheh


romantik kan...ble la aku nak dpt merase lelaki bg bunga kt aku cmnie...wahhhhhhhhh...terlebih sudaaaa..hahhah



cerite nie sebenarnya adaptasi drpd novel..novel nie aku mls la nak baca kan dah di drama kan..watpe aku nak bace lg, baik aku tgk jer cuter nyer..layan skittt..hahaha..

nie la novel dye...untung la sape penulis nyer nieee...TERBAIK lahhh..



ok yg bwah nie pulak cter yg baru yg akan disiarkan pd 13 februari nie..aku harap2 best la..walaupon pelakon dye tgk cam xbest...heheh..suke2 hati aku jer dok nilai2 orang nie..hahahha..
eh suke hati la, blog aku kan..hahahh



No comments:

Post a Comment