Wednesday 22 February 2012

Awak buat sy berteka-teki....




Itu yg mmpu aku ungkapkan buat masa nie, aku bukn ape, aku kan sekrg tengah prctcl, so kt ofis aku nie, ade sorg lelaki nie...boleh tahan jugak laa....lg2 klu dye pakai baju kemeja dye..tpi aku pelik kenapa dye selalu peratikan aku..kadang2 mate kteorg selalu bertentang...tpi xckp ape2...klu korg nak thu, penh 1 hari, aku ade keje kne fakskan surat dkt negeri lain, byk  la jugak surat tu, tbe2 aku tgh wat keje tu...dye tbe2 muncul..aku pon pndg jela ( dgn muka segan)..hehhe...then aku buat bodo jela ngn dye..pstu tbe2 dye lalu btl2 dekat ngn aku...aku pon pelik padahal punye besar laluan kt situ, knpe dye nak lalu dkt2 ngn aku..(kehairanan aku disitu)..so aku nie jenis xnak fikir sgt, buat bodo jelaa...then ble aku dh bla dari mesin faks tu, dye pndg aku n then dye ikut aku dri belakang...dlm hati aku, aku makin pelik pulak tgk mamat nie, bende nie bukan berlaku sekali, dh byk kali kotttt....tbe2 haritu dye dtg unit aku sembang2 ngn akak2 n abg2 kt unit aku, padahal sebelum nie dye diam jer, tbe2 dye ambik kerusi n duduk hampir dgn meja aku..aku perasan dye peratikan aku, cume aku buat2 bzy wat keje aku..( dlm hati, mamat nie klu nak tgr aku n nak borak2 ngn aku, ckp jelaaa..aku bukn mkn org ponnn.)..hahhahah...tpi xpela, mungkin dye malu kottttt..tpi tgk mcm macho...

PESANAN KPD MAMAT ITU:  " kalau awak nk tgr n borak2 ngn sy, awk tgr jela sy..mmg sy  nie kadang2 jdi pendiam, tpi kalau awk dh kwn ngn sy nnmesti awak xmenyesal...hahhaa"..(perasan)




    " YA ALLAH, BERIKANLAH AKU JODOH YG BOLEH MEMBIMBING KU KEJALAN MU YA ALLAH"..Aminnnnn...

No comments:

Post a Comment