Monday 27 February 2012

Cinta itu ada pasang surut nya....

kalau korang bace tajuk entry aku kalinie, korg dh thu ape yg ingin aku luahkan kan....bg aku cinta itu ada pasang surutnya, kadang2 gembira, kadang2 sedih, kadang2 rase nak bunuh diri jee kan sebb hati dh rase geram sgt...tpi bg aku xperlu la nak bunuh diri bagai, kumbang bukan seekor kan...xperlu lah sampai nak bunuh2 diri nie disebbkan cinta...FAMILY kiter tetap ade disamping kiter walau ape pon jadi kt kiter...yg memutuskan kiter haye AJAL yg mungkin 1 hari nnty akn menjemput kiter utk kembali kepada pencipta-Nya...

msty ble korg bace ayat aku nie, korg msty rase aku dh frust putus cinta...TAKK lah korg...mungkin dulu aku akn menangis disbbkan CINTA..tpi skrg mungkin tak...sebb aku dah lali dengan CINTA..mmg btl kata org cinta itu buta...mmg buta ponnnnnnnn..i2 bg aku la, kadang2 ble kiter fikir pasal masalah cinta nie, sakit hati jer kadang...tpi CUKUP LAH..aku dh xnak fikir pasal masalah cinta lg...xde penghujungnya...semua aku beserah pada ALLAH..kerana DIA telah aturkan dengan sape jodoh aku...kalau mungkin dia bukan jodohku, aku redho..aku thu ALLAH akan sentiasa berikan yg terbaik untk umatnya..

aku bersyukur pada-NYA kerana telah berikan kekuatan kepada aku untk tempuh semua dugaan ini dgn hati yg tenang...ALHAMDULILLAH...mungkin org akn kate, jodoh tu xkan dtg jatuh dr langit, sbb kiter kne berusaha utk cari org yg terbaik untk kehidupan kiter, mmg laaa..tpi aku rase buat mase skrg, bukn mase untk aku fikirkan bende n pasal hati aku...aku lebih fikirkan FAMILY aku, itu keutamaan aku...aku dh serik berkorban utk engkau sbb kau xpernah nak hargai ape yg telah aku korbankan..aku bukan nak mengungkit, cume aku terkilan dgn sikap ko...xpelah, engkau buat la ape yg terbaik utk ko..aku xkesah, itu hidup ko..mmg kiter dh knl lame tpi xpenah sekali pon aku rase kiter nie saling memahami antara 1 sama lain..xpela, aku xpksa n xambik kesah lg ape yg ko nak buat..janji ko happy..

kalau engkau rase kiter nie berhak hanye jadi seorg kawan..aku terima seadanya..putus cinta xsemestinya kiter xboleh berkawan kan...
"KALAU KO RASE KO DH XPERLUKAN AKU, LEPASKAN AKU"..
anggap aku hanya mimpi engkau sahaja....

No comments:

Post a Comment