Wednesday 8 February 2012

Berakhirnya sebuah pencarian..

wahhhh..tajuk aku kt atas tu mcm xley bla kan...tpi mmg btl pon.. aku dh lme berusaha untk mencari novel nie...akhinya aku dapat jugak..novel nie best +kelakar giler2 la..n novel nie dah mencuri hati ku untuk beli..tpi xbeli pon..dpt free je pon..heheh..sesen pon xkuar duit...korang kalau bace sinopsis citer nie..msty korang pon akn tertarik n nak cari gak novel nie..mane tak nyer, bab first pon dh gelak2 nie kan bab2 yang seterusnya...tpi bg org yg minat membaca cm aku la...klau yg xde minat membace buku yg tebal2 nie..tak dapek la eden nak nolongnyeeee...hahhahaha...ade dua buah buku yg aku cari ..korang tgk la t gmbr buku dye kt bawah nie...kang aku cakap kang xsurprise lak kan..heheh..tpi bak kata orang, kalau minat membaca nie sehari pon dh boleh hbs 1 buku tu, tpi bg aku, aku baca dgn keadaan yg tenang, klau bace cepat2 sbb nak hbs kan cepat, bg aku mmg xsyok la..yelahhh, mcm xrase fil dye..heheh...ala ape2 pon, lain org lain care nyer kan..xpe, lgpon ADE AKU KESAH...ahhahah..korang tgk la ea buku ape yg aku cari tu..


jeng....jeng..jeng....

.
.
.
.
.
.
.
.
novel nie mmg best sgt100000...kelakar..sampai mak aku pon ley cakap aku giler bace novel nie gelak2..nak kate buku komik ujang xjugak...hahahah

.
.
.
.
.
.
.

.
.



yang nie pun best jugak..cume wat mase nie aku tgh nak hbskan novel DOKTOR CINTA dulu baru aku nak bace novel nie...tpi rasenyer best sbb byk ayat yg kelakar jugak...ape2 pon..ko sabar ye buku, aku akan bace ko nnti..heheheh


Tbe2 lak aku boleh minat untk bace novel nie, sblm nie xpenah lah pulak....hahhaha..sebenarnya aku punyer minat utk bace novel nie ble mood aku ade n ble aku sunyi...ala lgpon t ble dh start study balik t, xdpt la der aku nak bace buku2 nie..harapan laaaaa..mengadap buku belajar jelah, tu lg penting..dh name pon study..bace2 buku cmnie time aku free jeee..,.hahaha...

2 comments:

  1. da bce dah My Love Playgirl tu... best lah jugak... ade part yg sedih... nangesh gak lah bace... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. la yeke...alooo nangis2 nie yg lomah eden donga nie..ahhaha...xpe2..novel tu ade dlm laci tunggu turn utk zana bace..heheh

      Delete