Monday 9 January 2012

TERSAYANG...


         Ini adalah orang yang pling aku syg dlm hidup aku...mereka mendidik diriku dari ku kecil hingga lah sekrg..thnks mak n abah..mak n abh mmg paling best la..kisah yang terjadi dlm hidup aku dan family ku seketika dulu, mengajar kami sekeluarga semakin erat antara 1 sama lain...sekrg aku suke melihat kehidupan  mak ku sekrang..makin happy, tpi mungkin ade luka yang terselit dihati nya , sape lah yg tahu..tpi aku faham mungkin dye xnak kehidupan yg sedih itu berlarutan...aku bangga dengan mak aku..dye kuat hadapi semua ini ..tidak semua org akan jadi kuat seperti mak aku nie..saba ye mak..ana SAYANGGGGG mak n abah...luv u lahhhh...hehhe



                                                         
                                                    * dengan abah tersayang...



                                                    *  dengan mak tersayang..

No comments:

Post a Comment