Monday 9 January 2012

Buatlah selagi engkau mampu..

Itu lah ayat yg mampu aku ungkapkan..aku rase bia lah dye buat selagi dye mampu...aku tidak terdaya lg..hati ini seolah2 dh lali dengan apa yg dilakukan..bukan ak xsayang pd dye lg..tpi mungkin dye xdpt nak hargai  syg aku itu untk dye..byk lg yg perlu aku tempuhi..jauh lg perjalann ku jika Allah panjangkan umurku..dulu mungkin ak menaruh harapan kpd dye tpi mungkin sekarang yg mampu aku katakan..aku berserah sahaja kepd Allah..kerana dye telah mngtur setiap kehidupan umatnye dimuka bumi ini..kalau ade, ade lah..kalau xde, ak berserah pd mu ya Allah.." Cinta itu tidak kejam, tpi manusia yg xpndai menghargai cinta"...hargai lah cinta itu..cinta yg tiada erti, mudah untk dimiliki tpi cinta yg ikhlas bkn mudah untk dimiliki...hargai lah ia..





No comments:

Post a Comment