Thursday 12 April 2012

Report Praktikal ku...




hye kamo2 semue...sory la aku  nie dh lame x mengarang dlm blog nie...xde mood maaaa....kadang2 nak menaip utk blog nie, tpi bru bkk je...dh mood mls tu dtg balik....ok skrg aku nak mula menaip balik utk blog nie..dh sekian lame aku biar kan dye tanpa post yg bru.. ( bukan ade sape pon nak bace)..hihihi...

skrg nie aku tgh buzy utk siapkan report praktikal ku memandangkan praktikal aku dh nak hbs dah..so kne la hempas pulas untk siapkan report tu...selamat la sem aku nie dorang dh tkr format bru, xpyh wat tebal2 sgt mcm report akk2 n abg2 senior sebelum nie..tebal woooooooo...xmmpu aku..hihiih..tpi dorg wat tebal2 result dorg cemerlang..jelez pulak rase...alaaa yg pentg dlm diri kiter kne tanam BUAT SESUATU KERJA TU, MSTY BUAT YANG TERBAIK..ye dakkk????..hihih...tpi skrg aku dh boleh releks skit, memandangkan report aku dh nak hmpir siap, fuhhhhhhhhh  pnt tau buat bende alah ni...tpi xpe la..demi DIPLOMA ku..aku sanggup...aku nak buktikan kt mak n abah aku, walau ape pon terjadi, aku nak dorg tahu yg aku pon mampu untk gapai kejayaan mcm org lain...( mood sedih la plak)...huhuh...

tpi dalam mase yg same pon aku sedih jugak praktikal aku dh nak hbs, sedih nak tgglkan ofis nie...abg2 n akk2 kt sini, walaupon dorang selalu menyakat aku...tpi dorg suke tgk aku gelak ketawe kt ofis nie...hahahha...hei, mcm2 la...tpi kan kadang2 ble kite diberi peluang utk mnjalani praktikal nie, aku rase kiter akan rase diri kiter lebih matang sbb bergaul dgn org2 yg lebih tinggi umor dri aku...(xdela tinggi sgt)..hehheh...

byk kenangan kot kt ofis nie, mamat hensem la yg xley lupe tu...suke main kenyit2 mate kt aku, suke curi2 pndg aku...malu akuuuuuuuuu...hahahhaahha...xpela, xsalah, biase la tuh manusia kan ade mcm2 ragam...so kter hadapi jelaaaa....ala lgpon aku thu, dye hensem, msty ramai peminat nyer, xkan la dye nak ambek aku jdi gf dye lak, aku nie biase jeee...( dlm hati, boleh jugak klu nak jdi bf sy)...hahahahha....woiiii, SETIA la zana...hahahha...

ok lah wei, nnty aku post yg baru lg ea...msty pnt korg bace ayat aku yg berjelerrrrrrrrrrr nie...hahahha...
ok babye korang...

No comments:

Post a Comment