Thursday 12 April 2012

Dark FLight



haaaaa....meh dekat2 skit, aku nak habak mai kt korang....nmpk tak gambr atas nie....woooooo..cter nie sorammmmmmmmmmm baiiii....tpi kadang2 kelakar gak...aku bru tgk smlm bertemankan si dia...hihih..( jgn jelez yeeee..)   cter nie cter thailand...tpi klu hantu thailand nie, korang thu2 je la kan, msty manjadi hantu + soram......tpi best la cter nie bg aku...aku mmg suke tgk cter seram2 kt wayang nie, bru terase seram nyeeee...hihiihi...klu korg nak thu cter nie cane, korg g la tgk sendiri ea, bru thu best or tak...hihi...

nie aku bg korg tgk antara babak2 dlm cter nie...









         hantu dh mai dahhhhhhhhhhhh.....* tutup muka cepat2..

                                           
            nie hero n heroin dlm cter nie...sesuai kan dorang...hihih



No comments:

Post a Comment